10 days to go :)

Nu är det bara 10 arbetsdagar kvar innan jag går hem till... (håll i er nu): Januari 2010!!!!
Visst låter det som låååång tid, men det är ca 1,5 år som jag kommer vara hemma med mini och med Sebbis :)
Ser framemot den utmaningen, för att se om jag klarar av att ta hand om två små busar :]
Anledningen till att jag verkligen vill ta vara på denna mammaledighet är att med Sebbisen kunde jag bara vara hemma på 100% tills han fyllde 5 månader, och det tänker jag inte göra om. Nu ska jag vara hemma och njuta av mina barn :)

Hursomhelst så är det äntligen helg igen, så nu får vi mysa tillsammans igen, jag och mina älskade pojkar ♥

Är förresten hur stolt som helst över min lilla älskling nu, mer stolt än vanligt :)
Han har kissat i pottan TVÅ gånger idag, han är så duktig min lilla prins :]

Nu ska jag kolla vidare på OS sammandraget, imorgon är det marknad och på Söndag ska vi till Specksjön.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0