.:V 21:.

Idag går vi in i en ny vecka igen, ah vad tiden går fort.



Det känns som att tiden verkligen flyger iväg nu, men fram till vecka 12 kändes det som en evighet, men sedan dess så har veckorna rasat förbi, och magen har växt så otroligt fort.
Ändå känns det som att det är en evighet tills att mini kommer att komma, men jag vet att innan jag ens hinner blinka så har jag den underbara lilla varelsen, Sebbes lilla syskon i mina armar, åh vad jag längtar.
Men mest längtar jag nog till det första mötet mellan bäbis och Sebbe, det ska bli spännande att se hur hjärtat tar emot den nya lilla familjemedlemmen.

Sebbis satt i min famn ikväll och bara kramades, då sa jag till honom: Min lilla älskling, kan du inte alltid vara mammas lilla älskling och sitta i mitt knä?
- Mammas älskling, svarade han då. Då började jag gråta, och tänkte på hur fort tiden verkligen går, att han var min lilla mini bäbis alldeles nyss, och nu kan han göra allting själv, tänk då när han är 15 år, och inte längre vill sitta i mammas knä, när han inte ens vill visas ute med mig längre.
Ibland önskar man att tiden kunde stoppas, så man kunde få njuta bara liiiite till utav den underbara lilla kille som han är just nu. Mammas skatt, meningen i mammas liv! Åh, en mammas kärlek är så otroligt stark, hoppas verkligen att alla människor får vara med om den, det är det bästa som finns!!!!

Och snart har jag två stycken små hjärtan att älska, två stycken att krama, och två stycken att lägga all min moders kärlek på. åhhh att vara mamma är underbart!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0