V 18.

Idag går vi in i vecka 18, snart halvvägs.



Magen växer o växer, och den lilla ärtan som bor där inne rör på sig mer och mer.

Var hos mormor ikväll o firade J, då fick jag frågan om jag inte väntade tvillingar, för min mage redan är så stor.
Men förhoppningsvis så är det bara en liten ärta därinne, men man vet ju aldrig :p

Köpte ett nytt linne igår, inte ett mamma linne utan ett vanligt, köpte en strl större men det var ändå väldigt tight om min lilla kula.



Kollade även bikinisar idag, behöver en ny inför Cypern resan, den jag fick förra sommaren kan jag garanterat inte ha längre. då jag var som smalast då jag använde den :)

På Onsdag är det äntligen dags för Ultraljud, då vi ska få se vår lilla ärta, Sebbis syskon för första gången *Längtar*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0