V 17 (16+0 och 40%)

Idag går jag in i vecka 17, och har nu avklarat 40% utav min andra graviditet.

 Magen i vecka 17.

Det känns som tiden runt omkring går fort, och man har så mycket att se fram emot.
*Ultraljudet 16/4
*Cypern 30/5
* Sommar
*Semester
* Ärtans nedkomst

T är magsjuk, så denna helg blir det mest till att vara hemma och ta det riktigt lungt, vill verkligen inte dra på mig en till magsjuka, hade 7 st (!) under 2007, och hittills har jag haft en i år, så jag hoppas jag slipper en till.
Dels för att det är vidrigt, och det är inte bra för ärtan heller. I vanliga fall brukar jag äta vitpepparkorn för att inte bli sjuk, men nu tror jag inte att det är någon hit faktiskt.

Vid den förra magsjukan så visste jag inte riktigt om det var magsjuka eller om det var ärtan som spökade, för det var under den perioden som jag mådde som värst på morgonen, men när sedan T fick precis samma som mig ca en vecka senare så insåg vi att, jo det var nog magsjuka jag hade ändå. Magsjuka blandat med morning sickness, ingenting jag rekomenderar till någon :)

Kommentarer
Postat av: Solmaz

Åh mattis! Är så himla glad för din skull! Blev verkligen såååååå glatt överraskad igår när du berättade! Can't wait to see you!!! Älskar dej massor! Kram

2008-04-05 @ 15:35:08
Postat av: Veronica

Vi ska oxå på ul den 16:e :]

2008-04-08 @ 21:15:29
URL: http://ceekay.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0