Klantigt, Matilda.

Nu är vi hemma igen, jag och ärtan.
Kände verkligen inte för att följa med ut på Thordan, som den enda nyktra personen.

Även fast jag var den enda nyktra så lyckades jag med en hemsk sak, åh usch jag får så dåligt samvete :[
Jag tappade Johns kamera i golvet, så det flög iväg en sprinter och en annan bit från zoomen... usch det känns verkligen hemskt, hur kan man vara så klantig?????
Han såg så ledsen ut, men ansträngde sig nog för att dölja det, stackars John :[ Dumma dumma mig...

Jag har bestämt mig för att inte följa med på ngr med förfester eller fester mer under graviditeten, och jag ska framförallt hålla händerna borta från sånt som kan gå sönder.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0