Helgen::::

Fredagens middag med mamma och LEE gick bra, maten och pajen var lyckade :)
I Lördags var vi ute i Fagervik för att fika men det slutade med att vi åt där :) Brukar oftast göra det hihi.
På kvällen åkte vi till pappa en sväng för att fika, så man kan säga att vi åkt runt en del i helgen...

På Söndagen var vi ute o shoppade nya sommar skor, de hade 20% rabatt på Nilson, och både jag och T har kollat på ett par skor ett tag där, så nu köpte jag dem båda :) Tur, för det var sista paret i min storlek...

 Miiine

 Tobbes

Senare på kvällen lämnade vi Sebbis hos mamma, då vi fått 2 biobiljetter av henne så vi var på bio *myysigt*
Filmen var bra, man fick sig en liten tankeställare, Himlens hjärta hette den.
Det som var lite roligt var att jag var den yngsta i salongen och T var den enda killen, resten var medelålders kvinnor bara... hahaha 
Det brukar alltid vara T som får bestämma film, men den här gången fick jag bestämma, och jag kan säga att han aldrig hade valt den filmen om han fått välja, hehe.

  *Kärlek*

Ja det var väl vår helg i korta drag, en mysig vår helg :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0