Erica & William

Ikväll har jag,C,Kismet och E varit och hälsat på Erica,Mattias och deras lille William.
Vi åt en super god paj som C gjort, kladdkaka som jag gjort och muffins som Erica bakat, allting super gott :]

William var så otroligt gullig och luktade sådär underbart gott som bara riktigt små bäbisar gör :]
När han grät var han så roligt, för han grät till och sedan gjorde han sur plut min med sin lilla läpp, hihi så söt :)

Han gick såklart runt i allas famnar, och jag fick hålla honom en liten stund, men då var han rätt missnöjd :/ Man blir så nervös när man skall hålla andras barn, att man håller fel eller att något ska hända, men han blev bara lite kinkig, lill skrutten :) Så nu längtar jag ännu mer efter vår lilla ärtis ♥, och jag skulle vilja gå in till Sebbis som ligger o sover nu, eftersom han redan lagt sig när jag kom hem, men jag vill inte väcka honom, det får räcka med en liten titt bara :]

Nu ska vi se lyxfällan som vi spelat in, herrå.

  


Kommentarer
Postat av: Cilla

Men när ska du slänga de där röda mysbyxorna då???? DE är snart lika antika som mammas!! Hi hi hi.

Jag började precis gråta! Jag såg bilden på lilla ärtan!!!!!! En till liten knärt som ligger där redo att bli älskad av oss alla! UNDERBART!!!!

Puss och kram

2008-04-19 @ 16:55:38
URL: http://annacecilia747.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0