Söndag.

Vilken otroligt härlig helg detta varit.
Igår tog vi det bara lugnt som skrivet och idag har vi bara njutit av varandra.

Mys och gos alla tre tillsammans i sängen som alltid på helgerna, det är det bästa som finns!
Sedan bara varit hemma och grejat och fixat och tvättat lite.
Sedan var det höjdpunkten på veckan; BABYSIM. Det är sååå underbart mysigt.
Och sedan åkte vi hem och lagade en hääärlig Söndag middag.
Grönsaks gratäng, kött och sparris inlindad i bacon och ost. Såååå otroligt gott.

 Sparris med bacon och ost.

Nu sitter jag här framför datorn, T är i källaren och min underbara son springer runt i lägenheten och busar.

Det är såhär livet skall vara.
Jag känner mej totalt lycklig idag, jag har inte ens behövt sminka mig idag, hur lyxigt är inte det??!!

Lycka och livets mening, det är familjen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0