Snörvel...

Usch, jag har dragit på mig en riktig dunder förkylning. Har ingen röst, och hostar och snorar.

Ikväll har J varit här och färgat på mitt hår.
Snackade gamla sjuka London minnen bland annat haha.

Jag försöker att samla tankarna, och se vad jag behöver ha med mig till London, men jag kan inte riktigt tänka klart.
Det var så länge sedan jag åkte någonstans så jag minns inte riktigt vad man brukar ha med sig.
Jag börjar gruva mig mer och mer för att lämna Sebbis, kommer sakna honom så mycket. Min ängel.

Nu ska jag kolla vidare på Boston tea party. hej o hå


Kommentarer
Postat av: Farbror Kenneth

Krya på Dig.
BTP var riktigt bra tycker jag.
Hälsa pojkarna.

2007-09-25 @ 16:24:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0