Oh happy day...

Idag har varit en glädjens dag.
Jag kunde äntligen visa hur otroligt lycklig jag är, det känns verkligen helt underbart.
Nu kan man slappna av, man kan blicka framåt utan att undra, kommer jag att ha något jobb om tre månader?
Åh det känns så fantastiskt, som om jag går omkring på rosa små moln.

Efter jobbet var jag på staden med J.
Handlade en very niiice vit polo-top, en mascara och ett par earrings.

När jag kom hem låg mina killar i badet, jag skrämde nästan livet ur T.
Sebbis hade precis ramlat i badkaret, och var alldeles blå och uppsvälld under sitt högra öga, lillisen min.
Efter att det badat satt jag inne på Sebbis rum och lekte med honom och fick mig några kramar, åh han är den underbaraste som finns, och när han har badat så är han dessutom extra mjuk :]

image250

Kommentarer
Postat av: Friday

Grattis till jobbet! Skoj!!

2007-09-21 @ 09:23:31
URL: http://friday.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0