Mamma då???

Det kommer nya ord varje dag.
Ior, alval (Malva hans kompis på dagis) och idag kunde han tillochmed säga "Llla" (Ulla) hans dagisfrökens namn.
Han säger bil, traktor och alla möjliga ord, men han totaaaaal vägrar att säga mamma.
Han envisas med att kalla både mig och T för "bappa".
Jag förstår onte varför han inte vill säga mamma, blir jätte ledsen :[
Han vet att jag är mamma, för när man frågar honom ; Vart är mamma? så pekar han på mig.

Undra om det kan vara det att han inte får fram bokstaven M eller att han helt enkelt envisas med att inte vilja säga mamma, kanske på grund av att jag tjatar så mycket :]

Hursomhelst så är hans världens finaste lilla kille, min lilla skatt, alltid så glad och charmig :]

image240


Kommentarer
Postat av: Jenny

Åh.. jag måste få träffa Bulis nåt! Det var ju jättelänge sedan sist. Surra lite med honom :)

2007-09-14 @ 07:47:03
Postat av: C

Min allra bästa vän.... Vi ska nog få trotsungen att säga mmmmmmmmmmm, får väl ha kurs eller på babysim - släng i sebbe och säger han inte mamma så får väl pappan plocka upp honom......... eller så får han titta på robert då säger han garanterat mmmmummms.

2007-09-14 @ 13:31:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0