Härliga höst.

Det är så otroligt vackert nu när hösten är här.
När naturen bjuder på så många olika vackra färger, när man får klä på sig lite varmare kläder och kanske tända lite ljus och mysa under en filt.

image252

En vacker vy över ängen vid min pappas stuga.
Vi var där igår och hälsade på, det är så otroligt mysigt där, och nu när det är höst är det extra vackert.
Dessutom älskar Sebbis att springa runt på gården, samt att leka i den fina sandlådan som morfar gjort till honom.


Idag har vi varit och inhandlat en radiostyrd traktor till Sebbis. Pappa hade ju köpt en till Sebbis och då blev T så sugen på en egen så han köpte en idag, inte en lika fin, men den var helt okej.
Kan ju även tillägga att det snarare var till sig själv som T köpte den, för han var helt såld på den, gick nästan inte att prata med honom han var i sin egen värld :] haha.



För övrigt så är jag jätteförkyld. Halsontet smög sig på i Fredags kväll och igår gjorde det fruktansvärt ont.
Idag är jag nästan helt utan röst, näsan rinner och jag är öm i hela kroppen. Så både jag o Sebbis är lite sjuk.
Får se hur han mår imorgon, om det blir dagis eller om det blir hemma o mysa tillsammans.

Han är så underbar, och han säger "Mamma" heeeela tiden, det är helt underbart!!! :]

image256

Kommentarer
Postat av: Cilla

Gullesnuppen!!!!! Det ser dock ut som om han saknar sin moster! ;)

2007-09-23 @ 22:38:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0