En underbar man.

Jag jobbar till kl 17, och går sedan ner på Helex och slår och sparkar av mig lite aggressioner med C.
När jag svettats färdigt står min underbare man och min son utanför i bilen och väntar på mig, när vi kommer hem står maten i praktiken färdig, jag hinner ta en snabb dusch och sedan är middagen färdig på bordet.
Han är världens underbaraste, det kan inte sägas för många gånger.
Jag älskar och avgudar denna vackra och underbare man. Han är min älskade, och han är min sons pappa.
Han är den bäste man kan tänka sig, och han är världens underbaraste pappa.

image238

Kommentarer
Postat av: Jeanette

Vilken lyx! Det kan ju annars vara svårt att hinna med träning efter jobbet med middag och allt men om man har en snäll sambo så går det ju :-). Hälsa Sebbe från mig!

2007-09-11 @ 11:44:57
Postat av: C

tur att du körde lite mage när jag slet med armhävningarna...........

2007-09-11 @ 13:52:09
Postat av: Solmaz

Vilken fin familj du har :)

2007-09-11 @ 19:03:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0