En rätt vanlig Söndag i familjen Nordström/Olssons liv.

Likt en klocka vaknar hjärtat runt 06.30, T hämtar in honom till oss och vi ligger och gosar och myser en stund.
Sedan får Sebbis en torr blöja och lite välling.
Efter det ligger jag och T kvar och myser, och Sebbe klättrar på oss, kramar på oss och leker inne i vårt sovrum.
Efter en stund blir han trött och lägger sig mellan oss, och så slumrar vi alla tre tillsammans en stund.
När vi vaknar är det dax för frukost hela familjen tillsammans.

Igår inhandlade vi en kids klippmaskin, så efter frukosten klippte min älskade T Sebbis hår.
Under stoooora protester och mutning med godis, men resultatet blev riktigt bra!
Efter det dammsugade jag upp allt bäbis hår, och Sebbis följde efter med sin lilla damsugare, åh han är så underbart härlig!!!!

Sedan klädde vi Sebbis i en snygg skjorta och jeans, och åkte och handlade, och sedan ned på stan och åt lunch innan vi begav oss till Babysimmet.

Efter simmet åkte vi till farsis och åt en underbar fiskgratäng.
Farsis hade även köpt en super fiiin radiostyrd traktor med tillhörande släp till Sebbis.
Först var Sebbis lite reserverad men efter en stund älskade han den, men som alltid så är det nog ändå farsis som tycker leksakerna är roligast :] Han fick ju aldrig köpa bilar till oss, utan det var ju bara en massa Barbies som gällde....

Nu sitter vi framför teven och Sebbe ligger och snusar sött i sin lilla säng.
Ännu en vecka har nått sitt slut, kanske en av de bästa på mycket länge.
Vi hinner bara blinka så är det Fredag igen, och vi får vara tillsammans hela helgen.
Jag och mina fina killar, mina änglar....

  

image247


Kommentarer
Postat av: Jeanette

Hur snygg som helst :)

2007-09-17 @ 14:12:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0