En mammas kärlek.

Imorgon åker jag då till London.
Det är verkligen med blandade känslor som jag gör denna lilla resa.
Det ska bli super trevligt med en girlsweekend, shopping och trevligt sällskap men...

Det känns inte alls kul att lämna min älskade Sebbis. Det är FEM hela dagar som jag kommer vara utan honom.
Det längsta jag varit från honom är 36 timmar, och då höll mitt hjärta på att sprängas för att jag längtade så mycket efter honom, och jag såg bäbisar överallt.
Nu är det 5 dygn utan att få krama och pussa på min ängel, utan att få känna på hans mjuka hud och hålla om honom. Utan att få höra honom säga; mammaaaaa.
Han är verkligen mannen i mitt liv, utan tvekan det bästa som jag har i mitt liv.

Tänk om han glömmer bort mig när jag är borta så länge ifrån honom, och tror att jag lämnat honom?
Eller tänk om det händer mig något, så jag aldrig får se honom igen.
Åhhh jag kommer sakna honom så mycket.
Det går inte att förklara, en mammas kärlek är inte lik någon annan kärlek.
Den är starkare än allt annat, och djupare än någon kan förstå.

Sebastian, mamma älskar dej, du är min ängel!

     

  image265

Kommentarer
Postat av: Ida-Marie

Njut nu av din resa!!

2007-09-25 @ 21:39:04
URL: http://mimmpan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0