Då och nu

 Jag dagen då jag började banta


 Jag idag, 12 kg lättare.

Nu vet jag att jag klarar av det, jag vet att jag kan motstå frestelser.
Det är så mycket enklare att träna när man inte mår illa av att se på sig själv, och så mycket enklare att känna sig lycklig.
Jag kommer aldrig kunna titta på mig själv och säga, shiiiit vad du är snygg Matilda, men jag mår iallafall inte illa av att se mig själv i spegeln.
Jag kan gå och handla i affärer utan att känna att folk stirrar på mig, och det är ett stort framsteg.

Jag är faktiskt riktigt stolt över mej själv, I did it, dispite all your mean comments. Jag gick min egen väg, och jag klarade det!

Kommentarer
Postat av: Carin

Du är jätteduktig vännen!!!!

2007-09-19 @ 08:36:04
Postat av: Cilla

Ja gumman du har verkligen varit superduktig! Jag förstörde min diet totalt i veckan och snacka om att jag mådda mycket sämre, så idag börjar jag igen. Kramisar. PS, VI SES SNART!!!!!!!

2007-09-19 @ 13:22:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0