19 månader.

Idag blev min ängel skatt Sebbis 19 månader.
Världens finaste lilla ögonsten, som har förändrat vårt liv totalt.
Han har gjort vardagen till en fest, och han är meningen i våra liv.
Det är så fantastiskt att det finns en sådan stark kärlek, till en sådan liten person.
Den växer och växer för var dag, och blir bara starkare och starkare.
image242
Det händer så mycket i hans lilla liv just nu, och det är otroligt att få vara med när han utvecklas till en liten kille.
Han lär sig några nya ord varje dag,(bäpple är dagens nya ord ;)) och man kan komunicera med honom och se på honom att han verkligen förstår det man säger till honom på ett helt annat sätt.

Man får respons när man leker med honom, och han har verkligen en underbar humor.

Åhhh jag älskar honom så mycket, det går inte ens att sätta ord på den kärleken, den är alltför stark för att förklara.


Idag var vi hos Ts söta lilla morfar Kronie, han är så otroligt gullig :]

Vi träffade även Sebbes lilla tremänning Nova, som snart är två månader. En jätteliten mini tjej bäbis.

-Biss, biss, biss. Sa Sebbe hela tiden och tittade blygt på den lilla tjejen.

Han säger biss till alla små bäbisar, och även sådana som är äldre än honom. haha. Min lilla goskille.

Undrar om det är ett sätt att försöka säga; mamma jag vill ha ett syskon till!!! ;]


Nu ska jag smutta på mitt vin och luta mig tillbaka i soffan och titta på min fina man som kämpar med att sätta ihop vårt splitter nya hemmabio system ;]


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0