Vackra underbara Sundsvall.

I Fredags när jag gick till jobbet blev jag tvungen att stanna en stund i stadsbacken och bara njuta.
Dimman låg som ett täcke över staden, och  träden sprakade av färger. Jag stannade där och tittade ut över min vackra stad, den som rymmer allting jag behöver.
Familjen, vännerna och allting som man kan tänkas behöva.
Jag kommer nog aldrig att flytta härifrån, jag älskar min stad.

När man var tonåring och innan man skaffade barn så ville man ingenting hellre än att komma härifrån, man ville upptäcka världen, och tyckte att Sundsvall inte kunde ge mig någonting.
Men nu, när jag har min underbara son, min älskade sambo och ett jobb som jag älskar så vet jag... jag föddes i Sundsvall, jag lever mitt liv här och jag kommer med all säkerhet att avsluta mitt liv här.

  Vackra vyer ifrån mitt älskade Sundsvall.

 Kolla in Sebbis min :]

  Älsklingen som väger sig och som är instäng i en väääldigt stor kartong ;)

Kommentarer
Postat av: Eva

Grattis til jobbet! Håller med om att man trivs som allra bäst här hemma i Sundsvall. Man uppsakattar det bara mer och mer ju äldre man blir. Och varje gång man åker bort så är det såååå skönt att få komma hem igen.
Ciao Eva

2007-10-07 @ 22:21:19
URL: http://www.evanpevan.blogspot.com
Postat av: Cilla

Åh vad härligt gumman! Sundsvall är verkligen en vacker stad. Jag saknar er. Kram

2007-10-07 @ 22:31:05
Postat av: Fotograf...

Cool bild på Staden:]

2007-10-08 @ 08:54:37
URL: http://friday.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0