Movie freaks.

Ja det kanske man kan kalla mig och T.
Vi hyr film väldigt ofta, oftast tre filmer som man då får ha i en vecka.
Jag älskar att se film tillsammans med T, vi kryper ihop tillsammans och njuter :]

Tyvärr är det så att sedan jag fick Sebbis så orkar jag inte hålla ögonen öppna genom alltför många filmer.
Hur bra de än är och hur gärna jag än vill se filmen så är det verkligen omöjligt att inte somna när "film-sömnen" kryper sig på.
Jag önskar verkligen att jag kunde vara vaken, men det går verkligen inte.
Ändå fortsätter vi att hyra filmer, och oftast är det jag som tar intiativet till att hyra dem.

Ikväll har vi lämnat tillbaka förra veckans filmer, och hyrt oss tre nya.
Nu skall jag krypa upp i T's armar, och njuta utav den sista *snyft* Beck filmen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0