Facemask.

Sitter just nu med en facemask på, den börjar precis stelna och jag har lite problem att blinka.

Tobbe brukar ofta säga; varför kan du inte vara lite mera tjejig? Typ fixa naglarna, greja med håret osv?

Ja jag vet faktiskt inte, jag har aldrig varit på det viset.
Jag har aldrig brytt mig om mina naglar, jag orkar inte. Jag vill inte sitta i flera timmar och vänta på att de skall torka, fila dem flera gånger om dagen osv, jag har inte ro till det.
För det andra så är jag inte särskilt duktig på "tjejiga" saker.
Jag är värdelös på att fixa till mitt hår, sämst på att sminka mig och inte heller har jag smycken som matchar alla mina kläder eller 347 olika par skor.

Jag önskar ibland att jag var lite mer "tjejig", att jag kunde allt som man förväntas kunna.

Men jag hoppas för det mesta att jag ska duga som jag är, jag försöker ändra på mig, och nu har jag tagit det första lilla mini steget, med min facemask. haha Praise the lord, typ.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0