Everyday feels like Sunday...

Det känns som att det alltid är Söndag.
Veckorna bara susar förbi utan att man hinner med dem, och allt som oftast känns det som att det är Söndag.
Det är så mycket som man borde hinna, så många måsten och så mycket krav.
Ibland önskar jag att man bara kunde släppa taget, glömma alla krav som finns och bara njuta utav livet.

Idag har vi en riktig slappar dag, men ändå så har man ont i magen. För det är så mycket som man borde göra.
Men jag orkar inte, jag vill bara njuta utav tiden tillsammans med min fina familj.

image310

Kommentarer
Postat av: Carin

Snygg hatt! Du kanske kan få låna den när det är färdigslappat på combaten!!!!

2007-10-21 @ 22:00:49
Postat av: Cilla

Men söt-sebbis!! Åh vad han är underbar! Och vilken tur du köpte linnet på Covent Garden, den passar dig verkligen! ;) Puss till er hela familjen (inte för att Tobbe kanske vill ha mina pussar, men.. ;)

2007-10-22 @ 16:11:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0