...

Sebbis spenderar kvällen, natten och morgondagen hos C.
Det finns två personer som han älskar att åka till, så fort man öppnar dörren så rusar han in, annars är han lite reserverad.
Han älskar att åka till morfar, och till C. :]
Ville knappt säga hejdå till oss när vi skulle gå, men tillslut fick vi oss varsin "Poss" innan vi skulle gå :]
Han är så underbar vår lilla kille ♥

När vi lämnat honom bestämde vi oss för att åka på Blå huset och äta en god middag och en härlig efterrätt. *mums*

Vi kom fram till att vi verkligen inte kan minnas vad vi gjorde på kvällarna innan vi hade Sebbis.
Jag har verkligen inget minne utav det, det känns oftast som att vårt liv började när han kom till oss.

På Lördag är det utgång på Aveny, och Smalare än Thord som gäller.
Vi försöker därför att städa till lite, så våra vänner inte skall tycka illa om vår lägenhet.
Men jag vet inte, jag känner verkligen inte för att lägga ner alltför mkt tid på inredning, då mitt hjärta verkligen vill ha ett hus.
Vi har letat efter hus i över TVÅ år nu, och det känns bara som att det blir svårare och svårare.
Man får större krav, och vet liksom mer vad man letar efter och vad man vill ha.
Jag undrar om det perfekta huset finns där ute någonstans?
Det måste verkligen kännas rätt med exakt allting i huset, det är ju livets största affär.
Det finns ett hus på Skönsmon, som ligger i närheten av kyrkogården, det är så otroligt vackert.
Jag skulle nog ge vad som helst för det huset, det är verkligen vårt drömhus! Tyvärr så är det nog inte till salu på X antal år....

Nu ska jag logga in på Facebook, innan T tar över datorn, han har ju även blivit medlem nu, och håller nog oxå på att utveckla ett beroende, för man blir verkligen beroende av Facebook....

Kommentarer
Postat av: Cilla

Du är visst tjejig! Du klär dig alltid fint när du går ut osv! Vem orkar hålla på och greja till sig varje dag? (Mer än vår kära moster Malin då ;) Och du...vad var det du ville härom natten?

Kram från din stora, mogna syster :) Puss

2007-10-12 @ 01:11:34
Postat av: friday

Bygg ett hus!

2007-10-12 @ 17:37:50
URL: http://friday.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0