Dagis invigning.

Idag har vi varit på Västergatans förskolas invigning.

När Sebbe började där var det ett enda stort kaos, det var en byggarbetsplats.
Med plast överallt, snickare och en massa oljud.

Nu är det ett fint nytt dagis, men fräscha lokaler och ny fin utemiljö för barnen att leka i.
Det känns som att det kommer bli bra tillslut, speciellt nu då "min" favvo fröken skall börja jobba på Västergatan igen :]

Det var så roligt att se Sebbis springa runt o leka idag, han var helt galen.
Skrattade och tjoade och ville visa oss allting.
Han är min lilla prins, är så stolt över att han är min son :]

 Sebbe och Wilhelm som busar

 Pappa T som hjälper Sebbis att dricka festis, mums!

image289
Mmmm kanelbulle!

 Busarna kastar jord ur blomman på gården.

 The center of attention typ ;)

 Den fina nya skylten, med alla avdelningar Kalven,Fölet,Lammet och Killingen.

 Sebbis som släpper i väg en av de ballonger som inviger förskolan.

image294 
Alla ballonger uppe i skyn.

Kommentarer
Postat av: Jeanette

Eftersom det bara är EN som ska börja på kalven igen (jag) så antar jag att jag ska känna mig lite smickrad av det du skrev =). Vad gulligt av dig, ser verkligen fram emot att få börja där igen och att få ha hand om er fina son på dagarna!
Jättefina bilder från invigningen, kul att ni kom! Ses till veckan!

2007-10-04 @ 21:45:52
Postat av: Ida-Marie

Vad mysigt att börja på ett nytt dagis, där lokalerna är fina :-)

2007-10-05 @ 08:03:41
URL: http://mimmpan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0