*Kärlek*

Fredag. Äntligen helg. Äntligen Idol.
Det har blivit som en drog nästan, jag bara MÅSTE se det varje Fredag, får inte missas under inga omständigheter. Håller på Daniel, han är en grym sångare och har en härlig energi.

T är ute med jobbet ikväll, så jag är solo. Jag o Sebbis har myst tillsammans ikväll, han är världens underbaraste lilla kille, min ögonsten, min livsgnista, meningen i mitt liv.

image327

Ibland kan man fundera vad som får en att bli förälskad. Vad var det som gjorde att just T fångade min uppmärksamhet? Vad än han gjorde eller sa så var det magiskt, för min kärlek för honom blir bara starkare och starkare för var dag. Han är min själsfrände, och han är den jag kommer dela resten av mitt liv med. Jag kan inte tänka mig att leva en sekund utav mitt liv utan att veta att jag har T. Han ställer alltid upp, han är verkligen den perfekte mannen.
Han är mitt livs kärlek, det kan jag säga för jag vet att oavsett vad som händer i våra liv och vartän tiden för oss, så kommer jag ALLTID att älska T.

image328

Kommentarer
Postat av: monica

FIN bild. Hoppas att NI ALLTID får ha det BRA. Massa KRAMIZAR

2007-11-02 @ 21:47:14
Postat av: Cilla

Åh vilken fin bild på dig och Tobbe! Härligt att ni är så kära! :) Jag saknar er! Puss

2007-11-03 @ 12:05:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0