How come????

Hur kommer det sig att allting händer på samma gång???
För ca 2 veckor sedan lagade vi min bil för X antal tusen, igår gick T's bil sönder. Den startar inte ens idag.
Så nu sitter jag här, Seb och T har nyss åkt till dagis och jobb och jag måste alltså gå ner idag.
The icing on the cake är ju oxå att det just idag, då jag inte har något färdmedel så är det även minus TIO grader.
Hur kommer det sig att allting händer på samma gång?
Iofs sägs det ju "Med en kommer två", och det stämmer oftast...

Nu måste jag göra mig klar...orkar inte, men jag måste... tänk vad skönt det vore att krypa ner i sängen igen och drömma sig bort....

Kommentarer
Postat av: Eva

Ja det där känner man igen, det är ju alltid något som ska krångla. Men det är så tråkigt när det är stora och dyra saker som inte funkar.

2007-11-28 @ 10:10:43
URL: http://www.evanpevan.blogspot.com
Postat av: Ausa

Säg bara till eftersom jag åker förbi dig varje dag.Det är bara att lifta !!!!!

2007-11-28 @ 10:41:37
Postat av: Jeanette

För mig får ni byta avdelning när ni vill ;-). Sebbe är ett riktigt charmtroll som förgyller ens dagar så det är klart man kommer att sakna att få jobba med honom..!

2007-11-28 @ 16:15:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0