Anna-Cecilia

Idag fyller min älskade storasyster Anna-Cecilia aka Cilla år (nämner ingen ålder, det är förbjudet).

Hon är den underbaraste systern man kan önska sig.
Vi är två totalt olika personer som ändå är så lika och har så mycket gemensamt.
Vi har alltid så roligt tillsammans, oftast åt saker som bara vi förstår.
Ibland behöver vi inte ens säga någonting, vi vet redan hur den andra tänker.


image345

image346

Cilla, Jag ÄLSKAR dej och ser upp till dej. Du är alltid med mig trots att du oftast befinner dig på andra sidan jordklotet, hoppas du vet det.


Kommentarer
Postat av: Cilla

Åh gumman, jag älskar dig!!!! Nu fick du mig alldeles tårögd. Jag längtar så efter dig och du har rätt, det är ingen annan som kan förstå oss, och våra egna skämt....he he he. Miss you! Och nja...kanske sover vi nakna ibland...hi hi. Puss och kram

2007-11-20 @ 14:23:24
URL: http://annacecilia747.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0