4 stycken Matilda, tack!

Idag är en sådan dag då jag känner att jag inte riktigt räcker till. Sådana dagar då man önskar att det kanske fanns 4 stycken utav mig.
En som kunde spendera mer tid med sin underbara lilla  son.
En som kunde jobba.
En som kunde sköta hushållsarbetet.
En som kunde umgås med T.
Jag vet inte vad jag ska ta mig till, jag hinner ingenting.
Jag hinner ingenting på jobbet, jag pressar mig själv till max, men ändå får jag ingenting gjort.
När jag väl jobbat färdigt för dagen är jag totalt slut, och skulle egentligen behöva jobba ännu mera... men då är det bara att skynda hem, laga mat diska osv när jag är klar med det så är det sängdags för Sebbis.
När ska jag hinna umgås med min underbara lilla son?
Jag känner mig som världens värdelösaste mamma, hur får alla andra tiden att räcka till?
Jag vill verkligen hinna så mycket mer än jag gör, det känns som jag är på väg att gå sönder.
Gå sönder utav stress och av dåligt samvete.

Imorgon ska jag på After Work och på Lördag ska Sebbis på julmarknad med sin farmor, och sedan är det bara Söndag kvar. En enda dag på en hel vecka som jag får umgås med min älskade son...
Åh vad jag önskar att det fanns 4 stycken av mig.....

image348

Kommentarer
Postat av: Fanny, din kusse :)

Tack för din kommentar, äntligen hittade jag den beryktade bloggen :) Va roligt att läsa om dej! Jag förtår hur det känns att vara stressad, men som du skrev till mig-man är faktiskt värd att ta det lugnt ibland.. Se fram emot julen istället, det gör jag för att få lite distans till allt jobbigt. Vilket gulligt kort föresten :D Hälsa Sebbis och T från mig! Kram!

2007-11-26 @ 20:52:06
URL: http://effet.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0