-20?

Igår var jag på After Work, det resulterade i att jag fick min vanliga beskärda del av; Nej du kommer inte in, kan vi få se ditt leg?
Ursäkta mig, men ser jag verkligen så ung ut? Tydligen...

Idag har jag och T varit ute i Birsta, vi gick runt o kollade, handlade lite julklappar till Sebbis och några julsaker hem. Kan inte förstå att det är jul om FYRA VECKOR? Var tog 2007 vägen?

Nu sitter jag här och längtar efter min underbara lilla son. Han har varit i Mellanfjärden med Mano och Stefan idag.
Vill att han ska komma hem nu, vill nosa i hans lilla underbara nacke.....


Kommentarer
Postat av: Solmaz

Det är väl bara bra att de frågar efter leg; tecken på att du/vi fortf ser unga ut :)

2007-11-25 @ 20:09:56
Postat av: Friday

Mej brukar de juh i princip alltid fråga leg på, men inte nog med det så ska jag juh då oxå alltid utan undantag bli anklagad för att ha falskleg.. så det är juh skoj att inte komma in på sitt eget körkort. :/

2007-11-25 @ 22:38:57
URL: http://friday.bloggagratis.se
Postat av: Friday

ja, det har jag fått gjort några gånger.. + säg vad jag heter. Ofta, om man nu lånat ett leg så vet
man nog vad det står för namn på det.

Just det där med "hej jag är snäll mot dej, du får för den här gången"-attityden är det varje gång de ifråga sätter.. "vi vet att du är under 18, men okey då"
Efter det är min kväll förstörd, och jag är arg och lessen.

2007-11-26 @ 09:52:51
URL: http://friday.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0