Min lilla sömntuta.

Tredje morgonen i rad som jag blev tvungen att väcka min lilla solstråle.
Han är så söt när han sover, snusar och snarkar så sött.
Min fiiina lilla Sebbis.

image76


Igår var Cillis hemma hos oss och åt en mumsig middag (jag har förövrigt tappat ett kilo till nu,wihoo).
Hon hämtade upp mig på jobbet, och det var med andra ord mitt i rusnings trafiken.
Jag kan lungt säga att hon var en trafikfara!!!
Hon blockerade en hel körfil, så de som skulle svänga mot njurunda började tuta och hyttade lite fint med näven när de passerade oss. ha ha ha. Åh vad jag skrattade.

Det spelar inte så stor roll vad vi gör när vi är tillsammans min syster och jag, vi har ALLTID roligt.
Och jag skrattar alltid lika mycket, speciellt när hon verkligen gör skäl för sin hårfärg ;)
Som när vi tittad på en film igår kväll, satt hon nästan konstant och frågade vad som hände, ha ha ha.
Min lilla söta storasyster :)

Kommentarer
Postat av: Cilla

Hi hi hi, din knäppis! Du var OCKSÅ blond för ett par dagar sen så säg inget om min HÅRFÄRG!! He he. Men visst har vi kul, t.o.m i trafiken! Vi kanske kommer i sundsvallan imorgon eller nåt! Hoppas vårruset går bra! Puss och kram

2007-05-30 @ 16:56:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0