Back to the 60´s

Malin Malin, vilken underbar fest!!!
Min älskade lilla moster Malin hade sin 28+ fest i Lördags, men 60-tals tema.
Det var den roligaste festen jag någonsin varit på, alla var så glada och hela kvällen var helt underbar.
Jag älskar min släkt av hela mitt hjärta.
Det finaste som finns är familjen.
Vår släkt är unik, det är precis som Conny sa, vår släkt är verkligen speciell.

Här kommer lite bilder från festen...

image77 Min alltid så vackra moster Malin.

 Jag och min älskade Tobbe.

 Bonus-brorsan John, Cillis och Jag

 The Raggers (Tobbe,Kusin Olle och John)

image81 Min älskade syster och Jag.

 Jag, underbara Kent och Cillis.

 Siiiiingiiiing.

image84 Malin,Jenny,Jag o Cillis.


Kommentarer
Postat av: Friday

Nice hair!!

2007-05-28 @ 18:33:05
URL: http://friday.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0