Ugly clothes.

Oh yes indeeed.

Nästa helg ska vi på Jenny & Sigrids 25-års fest.

Med tema 80-tal. :]


Jag har fått låna en ljuuuus turkos klänning av mamma. Den är så otroligt ful!!!

Den har verkligen noll passform. Den är som en sopsäck, med axelvaddar.
Och den har den där hemska längden, alldeles nedanför knäna. Usch.
Sedan har jag oxå lånat ett par svarta pumps med en turkos blixt på, samt ett par örhängen o ett svart skärp.
Jag ska nog våffla håret och spraya upp det. Jag kommer garanterat att vara fulast på festen.

Jag har väldigt svårt att förstå hur man kunde ha på sig såna kläder? Det är så otroligt fult!!!!

Tobbes kläder har vi dock lite problem att få tag i, verkar som att alla slängt sina gamla kläder.
Och myrorna hade heller ingenting att jubla för, det luktade bara illa där inne. Blä.

Jag vill verkligen gå på stan o shoppa. Är jätte shopping sugen. Behöver nya skor, stövlar o nya lacoste.
Behöver byxor, tröjor och en ny jacka snart :]

Skulle ju ner o shoppa i måndags, men precis då jag svängde runt hörnet vid Guldfynd så fick jag punkas på vagnen. Så då blev T tvungen att hämta mej, gick inte att svänga el styra.
Hela dagen blev förstörd, måste försöka laga det ikväll, ska ner o fika med gänget imorgon.
Blir vårt sista fika innan dagis :[

Nu ska jag gå o byta bajs på Sebbe, det luktar sopor och han är lite sur.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0