Taggad till tusen!

Nu är jag taggad till tusen att verkligen få lite fart på förbränningen!
Jag o Jenny var ju o träffade en fys-tränare igår.
Han hjälpte oss hur vi ska lägga upp vår träning.
Det kommer bli jobbigt, och vi kommer få kämpa mycket, men vi SKA klara det!

Det var lite svårt att prata med honom bara, då han inte rörde en min då vi försökte skämta lite.
Kanske bra iofs oxå, att han var seriös, så att vi kan känna oss peppade att göra vårt absolut bästa.

Han tyckte att vi skulle köra intervall träning. Typ springa ALLT vi kan i 20 sek, sedan vila 100 sek, tok kuta 20 sek vila 100 osv.
Och sedan såklart göra sit-ups samt rygg övnningar, men även fortsätta på våra Combat pass.

Grejen är den, att igår kom vi nog till insikt med att vi inte gett ett hundra procent när vi väl tränat. Men nu ska det bli ändring på det. Nu ska vi komma i form, så är det bara.

Det gäller bara att man peppar varandra, så att vi kommer igång och så att det blir någon förändring samt förbättring.


Vi ska även på kost-samtal, så nu ska vi veeerkligen vara seriösa.


-


Sebbe och jag gick ner till Malin o Livan o åt lunch igår. Det blev det istället för Café Basilika.

Neo o Linn var oxå där. Jätte mysigt.

Det är otroligt vad de lär av varandra.

Livan är ju super duktig på att gå, o när Neo o Linn kom hem på kvällen så kunde han helt plötsligt gå!


Angående Sebbe så tog han TRE steg mellan mej o Tobbe igår. Sååå duktigt :]

Nu ska jag käka frukost/lunch och sedan ska jag ta en prommis till jobbet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0