Smittkälla.

Sebastian är en liten smitt-källa.

De drabbade hittills.

*Tobbe
*Jag
*Min farmor
*Carro, Tobbes syster.

Det är fortfarande oklart hurvida Tobbes mamma/Sebbes farmor är smittad eller inte.

Carro skulle egentligen ha Sebbe idag så jag kunde jobba, men men :/
På Fredagar brukar alltid Tobbes mamma rycka in, så jag ska slippa jobba kväll då.
Men hon visste inte riktigt hur hon mådde nu, så hon lär väl vara mag-sjuk imorgon.

Suck, jag hatar att jobba kväll. O hur kul är det att sitta alldeles ensam där på en Fredag kväll? Ja ja... Vi får se hur det går.
-
Undrar när Sebbe ska lära sig gå egentligen, känns som alla andra lär sig så tidigt.
Vi tränar o tränar, men han är en liten fegis :] Men en vacker fegis och framför allt så är han ju MIN fegis.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0