Saknad och ett nytt liv.

Åh idag var det verkligen jobbigt att lämna Sebbe på dagis.
Han brukar oftast vakna mellan 6-7, och idag skulle jag lämna honom 7.45, lungt med andra ord....
Tidigare har jag lämnat honom kl 9, men eftersom vi betalar för heltid så kan vi lika gärna ha honom där...
Iallafall, idag var har jääääätte trött, ville inte alls gå upp. Jag fick väcka honom vi 7.20, lillbubben, han var så så trött och så såååå MJUK!

När jag sedan lämnade honom såg han så liten och gullig ut, jag pussade honom på hans runda goa kind, åh jag ÄLSKAR honom så, och nu saknar jag honom.

Inatt hade jag en konstig men dock bra dröm, jag drömde att jag fick heltids vik.
Och Hannah skulle flytta utomlands, men om hon inte trivdes skulle hon få komma tillbaka och jobba på Folksam igen. Alla var så glada :) Sjukt, var får man allt ifrån.
Det är iaf skönt att inte vara yngst på jobbet längre, att han någon som nästan är i samma ålder.
Fast Hannah är mycket coolare än mig, yeeeeah waaay cooooler :] hah.

I DAG BÖRJAR FÖRRESTEN MITT NYA LIV!
Idag ska jag börja banta, eller vad man nu vill kalla det. Jag ska börja med en kolhydrats snål diet.
Jag känner mej verkligen taggad, och peppad. Jag hoppas kunna tappa ungefär 5 kg och sedan hålla mig där.
Det vore underbart! Jag har ju redan kommit förbi det svåraste, och det var att sluta med godis o fika bröd.
Idag ser jag ut såhär;
image35

Men jag hoppas som sagt att jag kommer bli lite smalare iaf :)
-


Fick ett sms av min älskade syster inatt. Jag saknar henne så himla mycket.

Önskar verkligen att hon och jag sågs oftare, funderar på att åka till henne ensam kanske Tors-Sönd framöver.

Det känns som jag skulle vilja prata med henne, och bara vara hennes syster.

Krama henne och ge henne kärlek, bara lyssna utan att döma och bara älska henne för den hon är.

Hon är en underbar människa, så snäll och vacker.

Jag önskar så att vi kunde ses oftare, ibland känns det som vi inte känner varandra.

Men oftast så vet jag att var än hon är i världen, och vartän jag är, så är vi alltid nära varandra ändå.

I våra hjärtan.

Om du läser detta lilla Cilla, JAG ÄLSKAR DEJ, glöm ALDRIG det!
-
Tillsist måste jag bara lägga in en bild på en ur-snygg tröja jag köpte till Seb i Lördags... För nu måste jag gå till jobbet, börjar om 40 min! Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0