Kladd :]

Har precis kommit hem från dagis. Sebbe sover nu sött i sin vagn...

Idag har Sebbe plaskat i en balja med en massa båtar. Han blev väääldigt blöt. :]

Sedan fick jag lämna honom, så fick han äta ensam med dem.
När jag kom tillbaka hade han mat överallt. Men det verkade som att det hade gått bra.
Han sträckte armarna mot mig så fort som jag kom in genom dörren, gullungen min :)

Igår köpte vi en fodrad galon-dress till Sebbe, jätte fin. Vi gick runt på alla affärer i stan, men det fanns bara tråkiga enfärgade och dyra :(
Så då kom vi på att vi kunde åka på Handelshuset, och där fanns det en som var super fin och billig. Toppen bra!

Måste även beställa märk-lappar till alla kläder, mycket man måste inhandla när man börjar på dagis.

-
Igår köpte jag även en blå mascara, det var inte lätt att hitta. O den jag hittade var inte billig direkt. Det enda som fattas till min 80-tals outfit är benvärmare....

Åhhh imorgon är det äntligen dax att gå på Carola! Jag längtar så! Hon kommer säkert vara super bra och jätte snygg! Åhh vad det ska bli kul!
-

En tråkig sak är att nu har vi inga sköldisar längre :[ Den ena dog för snart 2 månader sedan, o imorse när jag skulle tända till lill bäbisen, så låg han alldeles livlös brevid stenen. Lill hjärtat, stackars liten.
-

Nu vill jag flytta.... På Tisdag får vi besked. Håller tummarna...


Kommentarer
Postat av: Nina

Spännande med hus- och lägenhetsplaner! :-) Jag kan tänka mig att det skulle vara skönt med lite större när Sebbisen börjar springa runt :-) Var ligger lägenheten? Perfekt med en blogg så man får lite koll på vad som händer hos er! Är allt bra annars? Hoppas allt kommer gå bra med inskolningen! Kramar

2007-03-15 @ 15:16:53
Postat av: Cilla

Du...hoppas ni inte spolade ner den här sköldpaddan i toan också!

2007-03-17 @ 21:55:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0