.::.

  Var då på vårt lilla kostrådsmöte igår, det var totalt värdelöst.Hon talade inte om ett endaste dugg som vi inte redan visste, och som Är självklart för alla som har lite common sense. Please!Det värst var ju att Jörgen satt i rummet och lyssnade på allting, Han satt o knappade på sin dator, men varken jag eller J vågade riktigtSäga någonting. Jörgen är nämligen en man som man måste ha respekt För, annars vet man inte vad som händer.



 Sedan var det föräldrarmöte, inte heller särskilt givande.Det bestämdes inte särskilt mycket, men var kul o se alla föräldrarna.Paret som satt mitt emot oss var väl närmast oss i åldern.Jag kände igen dem, speciellt henne vääääldigt väääldigt väl.Men kan inte placera henne någonstans. Hatar när det blir så?

Snart ska jag sluta för dagen, jobbar ju bara bajs-halvtid.Jag önskar så att jag kunde få heltid, I need the cash!!!

 
Hursomhelst så ska vi skriva kontrakt 13.30 till vår "nya" lägenhet.Kommer bli så skönt att flytta, och att ha en balkong med sol på!!!*weeee*

 
Sedan ska vi hämta lill älsklingen våran, längtar efter honom!O då får vi kramas heeeela helgen :)

Kommentarer
Postat av: Cilla

Hej syrran! Vad du är gullig! Jag började gråta när jag läste det du skrev om mig! Jag saknar dig enormt också. Var inte ledsen över din vikt, du är underbart vacker och söt och du är så fin, du förstår nog inte det själv men så är det! Jag har det jättejobbigt just nu, men så är livet ibland tyvärr. Läs min blogg också om du vill. Puss och kram gumman. Jag älskar dig.

2007-03-27 @ 16:18:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0