Dag 4 samt 5.

Igår klarade jag då av min fjärde kolhydrats-snåla dag.
Jag ställde mig på vågen igår morse, med jeans dessutom :) Jag hade redan gått ner ett kilo!
Så nu känner jag mig ännu mer motiverad att fortsätta med detta.

Hursomhelst.... Åt då frukost igår, men lade på ngr mer ostskivor på finn-crispen, för enligt Dr Dahlqvist håller man sig mätt längre då. Finncrisp innehåller bara 5 g kolhydrater, vilket ju är det man ska hålla sig under, så den får man äta.

Lunch... Ingenting :/ Inte alls duktigt av mig, men jag hann inte. Hämtade Seb på dagis, o sedan åkte vi på Birsta o shoppade en jacka o ett skärp till mig :)

Middag; Korv och ångade tillåtna grönsaker. mums. Det var super gott med lite italiensk salladskrydda på :)

Idag är det då den femte dagen.

Skall snart äta frukost, till lunch tänkte jag göra en sallad, och till middag tänkte jag göra "Lasange".
Hittade ett recept på internet, med köttfärssås,grädde ägg och ost. Ska prova på det ikväll tänkte jag, hoppas det är gott :)
-

Var hos mamma igår, hon o LEE hade äntligen kommit hem från en 3 veckors resa i Thailand. De var såååå bruna och sååå fina. Har saknat dem!

Det var lite jobbigt när alla satt o fikade kubb o citron kaka, men jag börjar vänja mig. Har ju snart varit utan godis o fikabröd i 4 månader.  Det jag längtar mest efter är sånadär gröna gelé grodor, mums!

Iaf så hade mamma handlat suuuper mkt till Sebbe och till oss. En massa superfina sommarkläder.
3 par billabong surf shorts till Sebbe, så coola. Och en massa annat.
Men det coolaste var att hon hade handlat bäbis-crocs till honom. Blå, de satt perfekt o var så himla läckra!

Mamma klippte även Sebbe igår, han blev jättekort o jätte super snygg :) Ska ta ett kort o sätta in på läckerbiten.

Nu är det äntligen helg igen, tiden rusar iväg alldeles för fort :[

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0