Dag 2.

Ja då har jag alltså klarat av dag två också, ingen träning igår men jag gick till jobbet, och sedan hämtade jag Sebbe.

Frukosten igår har jag redan skrivit om....
Lunchen, ja det blev bara ett äpple. Egentligen ska man inte alls äta frukt, HÖGST en om dagen i nödfall.
Men jag hann inte med någonting annat tyvärr.

Middag; Wokade tillåtna grönsaker, kött och cremefraiche. Jätte mums. :)

Nu ska jag alldeles strax äta frukost, samma som igår förutom att jag bytt ut osten mot en skinkbit.

Ikväll ska jag även träna, det skall bli skönt. Tompa undrade vart vi varit (jag o Carin), när jag berättade om Jörgen, så sa han; Ja han ska man inte leka med ;) haha.

Har dessutom anmält mig till Vårruset, så nu är det dags med löp-träning, det börjar ju bli vår så det kan bli härligt :)

Nej nu ska jag gå o skala mitt ägg, och försöka tänka på annat än att Sebbe är på dagis. Åhhh I MISS HIM SOOOO!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0