Dag 1 avklarad.

Ja då har jag gjort min första kolhydrat snåla dag.
Det gick bra :]
Jag åt yoghurt med solrosfrön till frukost.
Lunch; sallad med feta och oliver.
Middag; Köttbullar och blomkålsmos. Mums!

Jag var även och tränade, kände mej helt slut efter det.

Nu har jag nyss lämnat min sol på dagis och sitter nu o väntar på att mitt frukost ägg skall koka färdigt.
Frukosten idag består av; yoghurt med linfrön, ett kokt ägg, ett finn crisp med en liten ostskiva på.
Är hungrig!


Slängde även min skål med torkade aprikoser som jag haft under helgen. För det stod tydligt i mina papper att man absolut INTE får äta det.
suck... det blir nog det jobbigaste :[ 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0