?Carola?

I Fredags var jag och Tobbe på Carola.
Det var underbart!
Hon var så otroligt vacker, och hon sjöng underbara sånger med sin underbart vackra sångröst.

Vi satt ganska i mitten, och såg väl inte så toppen bra....
Men när hon sjöng min absoluta favorit låt "Så länge jag lever" stod hon på en liten scen alldeles vid oss.

Jag rös ända in i märgen, det var så vackert!

Gubben brevid mej samt Tobbe himlade på ögonen när hon började prata om Gud och Jesus.
Jag förstår att de som inte är religiösa vill lyssna på när hon "predikar", men för mej som är troende, gör det bara henne så mer äkta.
Hon är min absoluta idol, en stor förebild.

Vad än folk säger om henne, så står jag bakom det hon gör, hon är underbar!

image26


 


image27


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0