Bus unge.

Idag har älsklingen fått för sig att det är jätteroligt att skrika. Bara skrika rakt ut, o sedan skratta. Leka och samtidigt skrika. Ibland undrar man hur han får sina idéer. :]

Sedan så vägrar han lyssna på "Aj aj" och "Nej" osv.
Han gör precis allting som han inte får.
Han älskar att kasta ner saker i akvariet, hela tiden. Jag försöker strängt säga "Nej", men han vägrar förstå.
Jag blir tokig, hur gör man för att få en liten ett åring att lyssna? Går det överhuvudtaget?

♥När det gäller Sebbe så tror jag aldrig att han kommer lyssna, han är en busunge. Det är bara att inse.♥

Sedan så har han fått för sig att sova ca 1-2 timmar mindre på natten. Förut sov han ca 12 timmar, nu sover han ca 10 timmar. Undrar av vilken anledning? Han kanske behöver mindre sömn nu, vem vet?

Nu ska jag göra mig lite frukost o Sebbe ska få lite fika. Annars så får jag ju inte äta, då blir han avundsjuk.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0