Ett helt år utav oändlig saknad...

Ett helt år utav oändlig saknad. Av minnen som krypit sig på.
Ett år sedan min älskade morfar lämnade jordelivet, och lämnade oss, sin familj med en enorm saknad,och enormt många fina minnen.
Jag tänker på mormor, hur stark hon är. Hur mycket hon har gått igenom, och ändå klarar hon av att leva vidare.
Hon är en otroligt stark kvinna, ibland undrar jag om hon blivit sänd utav Herren själv, hon är så otroligt genomgod, och hon har aldrig gjort en fluga förnär.

Undrar om morfar sitter där i sin himmel, tillsammans med Leffe och tittar ner på sin kvinna, och känner sig stolt.
Det vet jag att han gör.

Du finns alltid i mina tankar älskade morfar, i mitt hjärta, och du är föralltid en del av mitt liv.


Kommentarer
Postat av: Cilla

Ja visst saknar man morfar! Och mormor...det är helt klart att morfar och Leffe finns där hos henne. Saknar dig gumman!! Puss och kram

2007-06-14 @ 15:20:51
Postat av: Frida

När det tror jag inte.. möjligen onsdagen.. Har inte varit där sedan 2004 tror jag. Å då gick det som det gick. Ganska skönt å slippa allt folk å trängsel! Tror jag jobbar även.. men ska tänka på saken. Vart har ni flyttat nu då?

2007-06-14 @ 19:45:15
URL: http://friday.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0