Choklad massage.

Tisdag-Onsdag var jag och min älskade ute på en liten kryssning med Birka Paradise.
So nice.
Vi fick verkligen rå om varandra, mysa och ha det underbart.
Han är min själsfrände och min absolut bästa vän.
Han är en underbar man som jag älskar över allting, han är mitt livs kärlek.
Han är mannen i mitt liv helt enkelt.

Vi åt gott, handlade på tax-free, drack drinkar, dansade, sov en heeel natt, solade, softade och hade det underbart!

På vägen hem fick vi dock stanna båten i ca 45 min för att leta efter en man som ramlat eller hoppat överbord från en annan färja. Otäckt... :/

Men det kanske underbaraste som jag var med om på hela resan var när jag var på Choklad Massage.
Åh 50 minuters underbar njutning endast för mig. Det var så otrooooligt underbart skönt.
Hon masserade mig med varm choklad olja, från topp till tå. Helt obeskrivligt fantastiskt underbart skönt!
*
Sebbisen har spenderat 36 timmar med min underbara mor. De hade haft mysigt och lite otur, med några små olyckor. Han var dessutom ny frissad, så snygg så. Han var så söt imorse, min lilla prins.
**

I eftermiddag ska vi på min kusin Olles student, hinner inte se honom gå ut, men ska på festen iallafall.
Tänk vad tiden går fort...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0