Sweeeeeet...

Ikväll har jag och min älskade sambo ätit på Playa för första gången sedan Seb föddes.
Snart skall vi åka ner till stan och mysa o faktiskt gå på bio. Något som man inte kan göra så ofta.
Det har varit så tomt utan hjärtat mitt, men samtidigt så känns det som att jag och Tobbe kommit närmare varandra denna lilla vecka.
Som att vi ändå tagit vara på varandra, och visat lite extra hur mycket vi verkligen tycker om varandra.
Det känns alltför ofta som att man tar varandra för givet, och det är någonting jag verkligen inte vill.

När vi blev ett par för 7 och ett halvt år sedan så bestämde vi att vi aldrig någonsin skall bli ett sådant par som slutar hålla varandra i handen på stan, att även när vi blivit gårhåriga så ska vi ända gå hand i hand.
Och det känns väldigt viktigt för mig, att vi fortfarande håller varandra i handen när vi är ute, med Sebbe eller bara ensamma.

Tobbe är verkligen mannen i mitt liv, den jag vill spendera varje sekund av resten av mitt liv med.
Han har verkligen allt, han är snygg, underbar, snäll, rolig, charmig och sexig (speciellt hans rumpa,ahhh!).
Och dessutom älskar han mig för den jag är, oavsett hur jag ser ut så säger han alltid någonting fint.

Tobbe min älskade, du är min själsfrände, mitt liv, min ängel. Jag älskar dej nu och förevigt.

image93

Kommentarer
Postat av: Cilla

Ja vad underbart!! Syrran, glöm aldrig att Tobbe är den bästa kille som finns! Han säger alltid något snällt till dig så behandla honom som en prins! Miss you!

2007-07-12 @ 20:27:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0