Here's the loooove

Jag har två underbara systrar, som också är mina bästa vänner.

Min älskade syster Anna-Cecilia och min kusin Jenny, som är som en syster för mig.

Ni är två underbara människor, som alltid ställer upp.

Jag vet att jag kanske är dålig på att visa er hur mycket ni betyder för mig, men jag hoppas att ni läser detta, och jag vill att ni ska veta hur mycket jag älskar er.

Ni skämmer bort mig, med så underbara presenter då jag fyller år, och hjälper mig med mitt hår. Tack för att ni finns där för mig, ni betyder allt!


Jag har dessutom träffat en tjej, som är helt underbar. Hon utstrålar värme, har en otrolig personlighet, hon är helt enkelt underbar. Jag hade aldrig stått ut denna sommar utan henne, Tack Hannah för att du finns :)


Och min lilla mamma, hon som alltid vill så väl, men ibland blir det lite fel.

Tack för all hjälp vi får utav dej *Kärlek*


Min underbara man förtjänar oxå lite lööööv när jag ändå är på gång :)

Världens bästa man, som gör allt för mig. Älskar dej så mycket darling!


Oxå Sebbis, min lilla gos-boll. I love you to bits sugar!!!!!

----

Enough with love for today, over and out.


Kommentarer
Postat av: Jenny

Va fint skrivet "Lill-Sis"! :) Tack, du (+ din lilla familj) betyder så mycket för mig..

2007-07-04 @ 09:21:59
Postat av: Hannah Patricia

Fy fan för dig nu sitter jag här på kontoret och gråter... din söta sate... så är du inte ens här.. Nästa vecka när vi jobbar över tillsammans måste vi jävlas med Skatan och hitta på andra bus.
Du är helt underbar du gumman! :) Tack för att du finns

2007-07-04 @ 17:00:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0