.:Livet:.

Ja livet det flyter på. Med mest jobb känns det som just nu. Jobb och mycket mycket pusslande.
Eftersom jag fått vik på 50% o inte har ngn dagis-plats så får jag antigen jobba kvällar eller försöka fixa barnvakt. Det känns som man är så beroende av andra o som man tvingar dem att vara barnvakt, men samtidigt så är det en pest att jobba kvällar. För då ses aldrig Tobbe o jag.
Och det känns så himla jobbigt att lämna bort Sebbe oxå. Jag saknar honom varenda sekund. Det gör ont i hjärtat.

Nu försöker han krypa in under skrivbordet o är nog lite arg för att jag sitter ivägen+att jag sitter här o skriver o inte leker med. Nu fastnade han just under pallen. hihi lill killen min.

Vi har tränat o tränat på att lära honom att klappa händerna. I nästan två månader har jag varje dag tränat med honom o sjungit "Klappa händerna när du är riktigt glad" utan någon framgång.

Men i förrgår när vi skulle lägga honom så bara helt plötslig började han klappa händerna. Jag o Tobbe blev helt utom oss av glädje o började skratta o skrika typ :) O Sebbe började oxå skratta. Så nu är det hans nya favvo grej. Att klappa händerna så fort man säger de orden eller när han blir glad.

Jag kan inte fatta  att han snart fyller ett helt år. Vart har tiden flugit iväg?? Känns som igår som vi var på förlossningen. Jag kommer ihåg varenda minut. Och jag kommer ihåg glädjen när jag såg honom för första gången. Då trodde jag att min kärlek var som starkast, men den blir bara starkare för var dag som går. Min älskade son. Vad gjorde vi innan han fanns?? S

Sebastian är meningen med mitt liv. Han är min stora kärlek. Anledningen till att jag orkar lite mer när allting känns som jobbigast. Han är mitt liv.

Sebastian Nils Gunnvall Nordström. Du är mammas skatt.


sebbe alla 4







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0