Trött...

Känner mej så trött så trött.
Sebastian har av någon anledning ändrat sin nattsömn nu... Förut sov han från 20,30- ca 0830-0900.
Men nu sista veckan envisas han med att vakna 0730. Och då är han inte så där morgon mysig som han alltid varit. Utan han vill helst ligga o skrika bara...

Idag har han varit rätt så jobbig. Han har bara varit ledsen,arg o trött. Men vägrat att somna. Han har bara gråtit. När jag skulle äta frukost blev han helt utom sig. Sedan lade vi oss för att sova en stund. Men han vägrade fast han är så trött så trött. Och han grät och jag började oxå gråta. Känner mej verkligen som en dålig mamma ibland.

Jag har världens underbaraste son och så vill jag bara att han ska sova? Då får jag dåligt samvete o gråter och kramar honom hårt, o då blir han ju arg istället. Förut när vi låg i sängen och mina tårar rann så smekte han mig på kinden, då grät jag ännu mera.

Åh Sebastian, om du bara visste hur mycket mamma älskar dej!!!
-

Imorgon ska vi till fotografen kl 13.00, och ta ett års bilder. Måste bestämma vad han ska ha på sig.

Nu ska jag klä på mig. Ska börja jobba snart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0