Tre gånger på fem veckor...

Hur är det ens möjligt??? Att på fem veckor drabbas av magsjuka tre gånger?
Jag är helt slut.
Tobbe o Sebbe smittade alltså ner mig. Jag klarade mig inte...
I måndags kväll slog magsjukan åter läger i min kropp, och stannade heeela natten. Igår eftermiddag började jag må bättre.
Har fortfarande inte fått i mig någon mat, men känner mej mycket bättre.
Tobbe o Sebbe var ju oxå bara sjuk en dag, så det var ju skönt att detta bara var en-dags-magsjuka.

O idag passade Sebbe på att vakna 0630, bara för att jag var så trött o slut.

O sedan han var sjuk så har han blivit som en liten bäbis igen. Sträcker armarna mot oss hela tiden.

Igår sträckte han armarna mot mig några gånger, men eftersom jag inte kunde ta upp honom började han gråta. Så hemskt :[ Och det dög inte med Tobbe, stackars älsklingen.

Han var så mjuk imorse, min lilla bubbe. Som tur var somnade han om ca en timme och låg o sov på min arm, så så mysigt.

Jag måste försöka jobba ikväll, har förlorat så mkt pengar denna månad.

Nu ska jag gå o ta en dusch, om jag får för lill-chefen vill säga. :]


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0