Tiden...

Varför går tiden så fort?
Jag kan inte förstå att min lilla bäs snart fyller ett år!!!
Det känns som det var igår som jag höll honom för första gången.
Men samtidigt så minns jag inte hur livet var innan Sebastian fanns.
Min lilla ögonsten.

Nu har han fått två tänder till. Så nu har han NIO tänder.
Han är så gullig när han ler med sina stoooora kritvita framtänder.

Han har även börjat med en ny min. När han skrattar och är glad. Med andra ord så gör han den nya minen hela hela tiden. Han ser så rolig ut :)





Idag är det inget Babysim :[ Så vi ska ut en sväng på Birsta o kolla efter en t-shirt till solen.
O sedan ska vi till morsis o äta :] Skönt o slippa laga mat själv ;)

Kom förresten på att jag måste börja baka ganska snart... Är ju mindre än två veckor kvar till lill-prinsens stoooora dag ;] Mycket att planera, den dagen måste bli perfekt :]


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0