Misslyckad helg.

Denna helg blev inte alls som planerat.

Hade planerat att åka på birsta igår o mysa hela familjen, o idag skulle familjen till pappa o äta och då som vanligt på babysim.

Men.... Igår var lill hjärtat sjuk, så det blev till o vara hemma.
Och idag.... ja då har min käre sambo gått o blivit magsjuk, Sebbe har smittat honom.
Jag hoppas hoppas HOPPAS att jag klarar mig. Var ju magsjuk för bara 2 veckor sedan, och jag varken har råd eller lust att vara sjuk igen. Vill verkligen inte.

Så det blir till o åka själv för mej o Sebbe idag. Vi har dessutom slut på bensin, så jag måste tanka.
Jag har nämligen aldrig tankat själv, lite pinsamt att erkänna. Men så är det :/

Dessutom har jag inte kört bil på snart en månad, eftersom Tobbe alltid har MIN bil. Så vi får se hur det går för oss ute i trafiken idag.

Nu ska jag gå in i vardagsrummet, så inte T smittar ner mig. Vill INTE.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Lät inge vidare, hoppas du får vara frisk!

2007-02-25 @ 10:38:52
URL: http://superlativa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0